Första inredning inlägget.


Hej, lessen att jag varit borta ett bra tag men jag har helt enkelt inte hunnit!

För ovanlighetens skull tänkte jag skriva lite om inredning, trenderna inom inredning.
Precis som inom klädersvärlden så skall alltid ha något slags mönster!

1. Lila! Lila är mycket het färg nu ska du kanske tapetsera om? VÄLJ LILA!!
2. Mönster. Mönster i alla sorter. Blommor, krummilurer, växter! ALLT, med önster är välkommet.
3. Blyerts. Blyerts färgat ser vi i de flesta kök just nu. Blyerts är som en lite grå färg med lite skimmer! Mycket snyggt enligt min mening!
4. Trä! Trä, trä, trä! Allt du har ska i princip vara i trä nu, förutom de blyerts färgade såklart! Luckorna skall ju vara i blyerts men resten skall helst vara i trä - golv, lister, bänkar!

Nu är ni lite uppdaterade om inredningsvärlden också!
Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0